Менеджер з продажу (Одеса)
Опис вакансії
Foundation Coffee Roasters — це одна з найуспішніших та найпрогресивніших кавових компаній України. Ми постійно розвиваємось та розширюємо спектр свого впливу по всій Країні.
У нас власне виробництво, активні продажі в сегменті HoReCa, дистрибуція у кількох містах України, сервісний відділ та три кав’ярні у центрі Одеси.
https://foundation.ua/about — про нас.
Ми відкриваємо вакансію: МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ B2B.
Побажання до Ваших знань та досвіду:
- Маєте досвід роботи у сегменті продажів B2B від 1 року;
- Досконале знання української мови (письменно, розмовно);
- Вмієте працювати із запереченнями;
- Знання техніки структури вирви продажів;
- Наявність посвідчення водія та власного автомобіля буде перевагою;
- Ваші якості: результативність, гнучкість та почуття гумору.
До Ваших щоденних обов’язків входитиме:
- Пошук нової | супровід актуальної бази клієнтів;
- Ведення комунікації з потенційними партнерами;
- Консультування клієнтів з асортименту;
- Ведення дебіторської заборгованості;
- Проведення презентаційних заходів | відрядження;
- Ведення звітності (CRM | 1С).
Натомість наша компанія Вам пропонує:
- Роботу в одній із найкращих кавових компаній України;
- Активну та креативну команду фахівців;
- Заробітна плата: 30 000 - 50 000 ₴;
- Зростання зп за результатами роботи в компанії;
- Навчання та можливість професійного зростання;
- Компенсація ПММ;
- Офіс у центрі міста;
- Графік роботи (5/2 з 09:00 до 18:00);
- Оплачувана відпустка;
- Насичену корпоративну культуру.
Якщо вас зацікавила наша вакансія — надішліть своє резюме з фото нам за відгуком і додайте до нього розгорнуту відповідь на запитання: «Чому я хочу працювати в компанії Foundation Coffee Roasters?». Буде круто, якщо ви додасте до резюме свої соціальні сторінки, адже нам дуже важливі ви як індивідуальна особистість. Чекаємо на вас, good luck!
Telegram HR департамента