Менеджер з продажу (Одеса)

Опис вакансії

Foundation Coffee Roasters — це одна з найуспішніших та найпрогресивніших кавових компаній України. Ми постійно розвиваємось та розширюємо спектр свого впливу по всій Країні.

У нас власне виробництво, активні продажі в сегменті HoReCa, дистрибуція у кількох містах України, сервісний відділ та три кав’ярні у центрі Одеси.

https://foundation.ua/about — про нас.

Ми відкриваємо вакансію: МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ B2B.

Побажання до Ваших знань та досвіду:

  • Маєте досвід роботи у сегменті продажів B2B від 1 року;
  • Досконале знання української мови (письменно, розмовно);
  • Вмієте працювати із запереченнями;
  • Знання техніки структури вирви продажів;
  • Наявність посвідчення водія та власного автомобіля буде перевагою;
  • Ваші якості: результативність, гнучкість та почуття гумору.

До Ваших щоденних обов’язків входитиме:

  • Пошук нової | супровід актуальної бази клієнтів;
  • Ведення комунікації з потенційними партнерами;
  • Консультування клієнтів з асортименту;
  • Ведення дебіторської заборгованості;
  • Проведення презентаційних заходів | відрядження;
  • Ведення звітності (CRM | 1С).

Натомість наша компанія Вам пропонує:

  • Роботу в одній із найкращих кавових компаній України;
  • Активну та креативну команду фахівців;
  • Заробітна плата: 30 000 - 50 000 ₴;
  • Зростання зп за результатами роботи в компанії;
  • Навчання та можливість професійного зростання;
  • Компенсація ПММ;
  • Офіс у центрі міста;
  • Графік роботи (5/2 з 09:00 до 18:00);
  • Оплачувана відпустка;
  • Насичену корпоративну культуру.

Якщо вас зацікавила наша вакансія — надішліть своє резюме з фото нам за відгуком і додайте до нього розгорнуту відповідь на запитання: «Чому я хочу працювати в компанії Foundation Coffee Roasters?». Буде круто, якщо ви додасте до резюме свої соціальні сторінки, адже нам дуже важливі ви як індивідуальна особистість. Чекаємо на вас, good luck!

Telegram HR департамента
Кошик