МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ У ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН
Опис вакансії
Foundation Coffee Roasters — це одна з найуспішніших та найпрогресивніших кавових компаній України. Ми постійно розвиваємось та розширюємо спектр свого впливу по всій Країні.
У нас власне виробництво, активні продажі в сегменті HoReCa, дистрибуція у кількох містах України, сервісний відділ та кав’ярня у центрі Одеси.
https://foundation.ua/about — про нас.
Ми відкриваємо вакансію: МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ У ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН.
Побажання до ваших знань і досвіду:
- Маєте досвід роботи у сегменті продажів B2B | B2C від 1 року;
- Знання англійської мови буде перевагою;
- Навички технік | структури воронки продажів;
- Вміння працювати із запереченнями;
- Ваші якості: результативність, ініціативність та стресостійкість.
До щоденних обов’язків входитиме:
- Консультація клієнтів щодо актуальної бази продукції;
- Обробка нових клієнтів та подальший супровід у сегменті B2B | B2C;
- Прийом | обробка замовлень через вхідні дзвінки | месенджери | CRM систему;
- Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
- Ведення звітності (CRM | 1С).
Натомість наша компанія пропонує
- Роботу в одній із найкращих кавових компаній України;
- Зростання ЗП за результатами роботи в компанії;
- Місце розташування офісу - вул.Канатна;
- Навчання та можливість професійного зростання;
- Графік роботи (5/2 з 09:00 до 18:00);
- Оплачувана відпустка;
- Активну та креативну команду фахівців.
Якщо вас зацікавила наша вакансія — надішліть своє резюме з фото нам за відгуком і додайте до нього розгорнуту відповідь на запитання: «Чому я хочу працювати в компанії Foundation Coffee Roasters?». Буде круто, якщо ви додасте до резюме свої соціальні сторінки, адже нам дуже важливі ви як індивідуальна особистість. Чекаємо на вас, good luck!
Telegram HR департамента