МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ У ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН

Опис вакансії

Foundation Coffee Roasters — це одна з найуспішніших та найпрогресивніших кавових компаній України. Ми постійно розвиваємось та розширюємо спектр свого впливу по всій Країні.

У нас власне виробництво, активні продажі в сегменті HoReCa, дистрибуція у кількох містах України, сервісний відділ та кав’ярня у центрі Одеси.

https://foundation.ua/about — про нас.

Ми відкриваємо вакансію: МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ У ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН.

Побажання до ваших знань і досвіду:

  • Маєте досвід роботи у сегменті продажів B2B | B2C від 1 року;
  • Знання англійської мови буде перевагою;
  • Навички технік | структури воронки продажів;
  • Вміння працювати із запереченнями;
  • Ваші якості: результативність, ініціативність та стресостійкість.

До щоденних обов’язків входитиме:

  • Консультація клієнтів щодо актуальної бази продукції;
  • Обробка нових клієнтів та подальший супровід у сегменті B2B | B2C;
  • Прийом | обробка замовлень через вхідні дзвінки | месенджери | CRM систему;
  • Робота з дебіторською заборгованістю клієнтів;
  • Ведення звітності (CRM | 1С).

Натомість наша компанія пропонує

  • Роботу в одній із найкращих кавових компаній України;
  • Зростання ЗП за результатами роботи в компанії;
  • Місце розташування офісу - вул.Канатна;
  • Навчання та можливість професійного зростання;
  • Графік роботи (5/2 з 09:00 до 18:00);
  • Оплачувана відпустка;
  • Активну та креативну команду фахівців.

Якщо вас зацікавила наша вакансія — надішліть своє резюме з фото нам за відгуком і додайте до нього розгорнуту відповідь на запитання: «Чому я хочу працювати в компанії Foundation Coffee Roasters?». Буде круто, якщо ви додасте до резюме свої соціальні сторінки, адже нам дуже важливі ви як індивідуальна особистість. Чекаємо на вас, good luck!

Telegram HR департамента
Кошик